Buscant una mica d’informació sobre l’ús de les TIC a l’aula, m’ha semblat interessant compartir amb vosaltres la informació que proporciona aquest vídeo sobre l’ús de les TIC en l’educació:
I per
mirar les TIC des d'un punt de vista diferent, amb humor...:

No hay comentarios:
Publicar un comentario