jueves, 26 de septiembre de 2013

Les TIC a l'aula


Buscant una mica d’informació sobre l’ús de les TIC a l’aula, m’ha semblat interessant compartir amb vosaltres la informació que proporciona aquest vídeo sobre l’ús de les TIC en l’educació:


I per mirar les TIC des d'un punt de vista diferent, amb humor...:


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario