Hello! Comencem!
Què millor que començar el blog amb una presentació!
Sóc l’Anna Navarro, tinc 23 anys i visc a Cornellà de Llobregat, Barcelona (sí, a
la terra dels Estopa, del José Montilla, de l’Splau i del Camp de l’Espanyol). Si
hagués de definir-me pel meu ofici diria que sóc English teacher. I a més a més, una apassionada per viatjar, viure
experiències noves, descobrir nous indrets, passejar en bici, de la rebosteria i de Barcelona, la Costa Brava i
Londre.
Fa una mica més de dos anys vaig acabar la diplomatura de Magisteri de llengües estrangeres a la Universitat de Barcelona. En acabar la carrera amb 20 anys, vaig plantejar-me millorar la llengua anglesa abans de començar a treballar com a mestra, per la qual cosa vaig marxar a treballar com a auxiliar de conversa a dos instituts de Watford, Londres. Com podeu imaginar, és una experiència que em va marcar, per molts aspectes, des del fet d’independitzar-me per primera vegada a un país estranger fins al coneixement de la cultura anglesa.
Al tornar i després de repartir molts currículums, vaig tenir la gran sort
de trobar feina com a mestra d’anglès. I des d’aquest moment, treballo com a English and Science Teacher bàsicament a
Cicle Mitjà de Primària a una escola de Barcelona al costat del Parc Güell. Des
de petita que jugava a ser mestra amb ninos i amb un paper a la paret així que
estic molt contenta de poder treballar en el que m’agrada, malgrat que a
vegades sigui una feina esgotadora!
I...per què Psicopedagogia? Doncs per seguir formant-me en el món de l'educació i seguir aprenent al llarg de la vida. La veritat és que aquesta segona carrera es complementa molt amb la meva feina del dia a dia a les classes.
Només ens coneixem virtualment, que no és poc, així que us desitjo a tots
molta sort en la vostra UOC-aventura, segur que ens va molt bé! Preparats...?
Som-hi!
Keep in touch,
Anna.


No hay comentarios:
Publicar un comentario